Co se u mě děje :)

Milí příležitostní čtenáři, :D
dnes jsem od 7. ráno byla v novém bytě, do kterého se budeme stěhovat. Konečně mám vymalovaný pokoj - na zeleno-zelenou. :D
Vrátila jsem se ve 4 odpoledne, dnes si dávám od cvičení pauzu, protože mě od včerejška nějak bolí záda. :/
Dala jsem si jen 80 dřepů, čímž jsem splnila 5. den Squat challenge, a pár (11) kliků. :D No jo, na víc se zatím nezmůžu. :/
Záda mi překazila cvičení se Zuzkou Light, a tím se oddálí napsání recenze, kterou plánuji. Zatím jsem se Zuzkou cvičila jednou a příjemně mě to překvapilo. :D

Cvičili jste už někdy se Zuzkou light? Jaký je váš oblíbený trenér? Nebo cvičíte samy? :)
Kolik zvládnete udělat kliků (vkuse)?
Pište do komentářů. :)


6 komentářů:

  1. Závidím ti,já bych se strašně chtěla taky přestěhovat :/ boužel já se budu stěhovat až za půl roku nebo tak :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem říkala, já si u pánských kliků maximálně rozbiju hubu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzku jsem zatím necvičila, i když si ji už plno lidí chválilo, ale mne nějak netáhne no.. Já spíše dávám přednost Jillian nebo blogilates či Tiff :) a kliky nejsou moje silná stránka :D

    OdpovědětVymazat
  4. No já se přiznám že jsem na kliky úplně levá. Taky bych chtěla mít svůj vlastní pokoj a vybrat.si barvu vymalování. Momentálně ám pokoj s bráchou. Jinak mas pekný blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Kolik zvládnete udělat kliků vkuse? Ani jeden :D :D A závidim ti ten vymalovanej pokoj, mě ho slibují už dva roky, tak jsem zvědavá, kdy se dočkám (jestli se vůbec dočkám) :D

    OdpovědětVymazat
  6. to je kdo ta zuzkaa
    :D
    zelená uklidnuje :D

    OdpovědětVymazat