Cvičební plán na příští dva týdny - DAdy

Dneska Vám povím něco o mém cvičebním plánu na další dva týdny, tj. do konce prázdnin. Chystala jsem ho velmi poctivě a tak, abych měla každý den co dělat...
A teď upřímně! :) Vzhledem k tomu, že za pár hodin odjíždím na letiště a letím do Anglie, můj cvičební plán bude vypadat asi takhle: NIC :D
I když bych se chtěla věnovat cvičení i v zahraničí, díky tomu, že nejspíš budeme pořád cestovat, tak nevím, jak by to dopadlo. Proto jsem se rozhodla, že zhřeším a do konce prázdnin si dám odpočinek :)

To znamená, že jakmile se dostanu do pravidelného režimu pomocí školy, naskočím na slavný 30 days Shred od ještě slavnější Jillian Michaels :)
Já vím, jsem divná, že jsem to ještě necvičila ale na zhození pár nabitých kil z Anglie se mi to bude hodit :)

Takže zatím, čtenáři :)
DAdy


1 komentář: