Jillian Michaels - 30 Days Shred

30 Days Shred je cvičební program od tenérky Jillian Michaels a spousta slečen s ním začínala formovat své tělo.
Program je časově nenáročný, trvá cca 27 minut, je rozdělený do 3 levelů (každý se cvičí 10 dní), které jsou dále rozděleny do 3 okruhů. V každém okruhu se cvičí systémem 3:2:1 - 3 minuty posilování, 2 minuty cardio a 1 minuta posilování břišních svalů. Na začátku cvičení je asi 3 minuty warm up a na konci cool down. V průběhu cvičení se nedělají přestávky - proto jsem vždycky ráda, když je čas na břicho, alespoň se u toho může ležet :D
Ke cvičení budete potřebovat podložku, vodu, popř. ručník.
S Jillian cvičí ještě dvě slečny - Anita, která předvádí lehčí formy cviků a Natalie, která cvičí naplno. Když budete mít pocit, že snad umřete, nebojte se zvolnit a cvičit s Anitou - hlavní je nepřestat.

Přestože jsem před tímto programem neměla téměř žádný pohyb, začátky pro mě nebyly zvláště těžké - první 2 dny mě bolela lýtka, jinak jsem to nijak výrazněji nepocítila. Docela jsem se bála, jestli něco nedělám špatně, výsledky se ovšem dostavily, a to je hlavní :D V průběhu cvičení mě ještě začalo bolet koleno - bylo to tím, že mi při podřepech šlo koleno před špičky mých nohou. Teď už si to hlídám a raději se kontroluji v zrcadle, jestli cviky provádím správně. :) Doporučuji dávat si na to pozor.
Video je v angličtině (stejně jako všechny ostatní workouty od Jillian) a v češtině ho neseženete. Myslím si však, že to není velký problém, neangličtináři můžou v pohodě cviky "odkoukat".
Jillian předvádí špatné provedení cviku - z tohodle vás budou zlobit kolena. :)


Pokud vydržíte a budete 30 dní poctivě cvičit s Jillian a jíst zdravě, zaručuji vám, že budete s výsledky více než spokojené. :) Sama jsem s tímto programem začala a proto ho doporučuji i dalším, které právě začínají. Jillian je fajn trenérka, všichní píší, že je tvrdá, ale mně se to tak moc nezdá. :D Hlavní je, že vás donutí cvičit, přesně v okamžiku, kdy se budete chystat polevit už uslyšíte Jillian jak vás vyzývá, abyste nepřestávaly.. jako by vás viděla! :D
Věřím, že si 30DS oblíbíte a budete dál vyhledávat cvičení od Jillian... protože je prostě skvělá. :)
Její workouty jsou zábavné a co je hlavní - jsou ÚČINNÉ :)



Pokud by vás ohledně programu ještě něco zajímalo, něco na co bych zapomněla, stačí napsat na email nebo do komentářů. :)

0 komentářů: