Lum peče aneb jak spálit sušenky za 10 minut

Takhle to dopadá, když se rozhodnete, že upečete sušenky i přes fakt, že máte extrasuperrychle pečící troubu a ještě se vám nikdy nepodařilo něco upéct, aniž byste to spálili.
Já naivka si myslela, že stačí nastavit 120° a nechat to v troubě o pár minut méně. To jsem se teda hodně spletla.
Po pěti minutách jsem šla sušenky zkontrolovat, všechno v pořádku, jen se to trochu připékalo zespod - zapla jsem tedy jen vrchní ohřev a za 5 minut jsem šla zkontrolovat zase. No, a to už byl ze sušenek škvarek.
Taťka statečně snedl jednu sušenku a bratr se ptá, proč je dělám tak hořké. Haha.
Takže tohle bylo moje poslední pečící dobrodružství s naší starou troubou. Už se těším na novou troubu v novém bytě! To budu péct jak divá. :D


Po vyfocení letěly sušenky přímo do koše :D

Recept vám dám příště, až se mi je podaří upéct... a nespálit. :D
Pečete rádi? Jaký je vás oblíbený recept?

2 komentáře:

  1. Buď v klidu já taky vždycky všechno spálím:D
    Sice mohly/musely být nespálené sušenky dobré, ale to je jedno ne?:D
    Těším se na recept.. jestli to teda vždycky nespálíš:D
    Já peču ráda, ale jak už jsem psala všechno spálím nebo nedopeču -.-
    Oblíbený nemám:D ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vsadím se, že by dobrý byly, kdybych je nespálila... :D
      V nové troubě to snad nespálím a jestli jo... tak se na pečení už fakt vykašlu! :D

      Vymazat