Lumina - Můj wishlist




Tady je seznam věcí, které si chci pořídit, vyzkoušet a uskutečnit. :D
Seznam budu průběžně aktualizovat, budu přidávat položky a škrtat splněné. :))

     Chci:
  1. 1. koupit nakládací činky jednoručky
  2. 2. koupit sportovní podprsenku
  3. 3. koupit sportovní boty
  4. 4. koupit časopis Muscle & Fitness :D
  5. 5. koupit vanilkový extrakt a něco s ním kuchtit :3
  6. 6.  upéct sušenky z arašídového másla :D (fuj)
  7. 7. vůbec zkusit upéct alespoň dalších 5 zdravých moučníků
  8. 8. se zbavit tuku, aby mi konečně vynikly vyrýsované svaly (které se pod tím tukem schovávají, já je cítím!! :D)
  9. 9. si namixovat si svůj vlastní MixIt :))
  10. 10. koupit roztomilou mističku s ptáčkem MixIt (pravděpodobně ji dostanu k svátku :D)
  11. 11. docílit toho, aby se mi stehna při chůzi netřela o sebe :( :D

1 komentář:

  1. Sportovní podprsenku už mám, je opravdu skvělá ;) A ty boty mám taky sen ;D

    OdpovědětVymazat