Rozvrh cvičení do konce prázdnin


Toto je můj cvičební plán do konce prázdnin. Je celý složený z workoutů se Zuzkou - docela mě to s ní začalo bavit. :D Tak snad se mi plán podaří splnit. Jinak budu také pokračovat v Squat Challenge + přidám kliky, pokaždé tolik, kolik zvládnu. :D

 105 dřepů + kliky
 ZCUT 04
 110 dřepů + kliky

 ZCUT 05
 130 dřepů + kliky
 ZWOW 65
 135 dřepů + kliky
 ZWOW 33
 140 dřepů + kliky

 VOLNO
 ZWOW 11
150 
dřepů + kliky
 ZCUT 01
 155 dřepů + kliky
 ZWOW 28
 160 
dřepů + kliky
VOLNO 

180 
dřepů 

VOLNO

VOLNO
 
185 dřepů


4 komentáře:

  1. vole z tolika dřepů by mi skapaly nohy :D

    OdpovědětVymazat
  2. A není to zbytečně velká zátěž na kolena, tolik dřepů najednou? .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud je provádíš technicky správně, tak by to mělo být v pohodě... Teda aspoň mně to problém nedělalo, ale když jsem dřív dřepovala špatně, pěkně mě kolena bolela...

      Vymazat