Co se u mě děje

Rozhodla jsem se vám (komu vlastně? nikdo to nečte :D) po dlouhé době znovu ozvat.
Nesnáším prázdniny. Asi to zní blbě, ale když někam jedu (momentálně jsem u svýho kluka), tak se nedonutím pořádně cvičit. Ještě, že zítra už budu zase doma. :D
Jinak teda pořád cvičím se Shaunem, více méně podle plánu. :D
Cca před 2 týdny mi přišly činky, jednoručky, 15 kg :D Teda nakládací, ale potřebuju si ještě dokoupit pár lehčích závaží, abych mohla navyšovat postupně.
V posilovně jsem pěkně dlouho nebyla (nemám peníze :D), teď se snažím sehnat co nejvíce bodů do Klubu pevného zdraví, abych si pak mohla nechat proplatit permanentku do posilovny. Pokud jste u VZP a chtěli byste se do KPZ také přihlásit, koukněte se ZDE. :)
Takže přes zimu budu chodit do posilovny, budu makat na svém letním těle! :D
Přemýšlím, jestli mám chodit do malé trochu smradlavé posilovny, kde to nevypadá nijak profesionálně, ale zase tam chodí málo lidí a pro moje potřeby to stačí, navíc je to nejlevnější možnost :D nebo do dražšího, modernějšího ale také více navštěvovanějšího fitka.. No, asi vyhraje ta první volba. :D

Začala jsem si kupovat časopis Muscle & Fitness a snažím se načerpat co nejvíce informací, projíždím také různé weby zaměřené na cvičení a posilování, abych si byla schopna sestavit tréninkový plán a jídelníček. 
Dodržovat stravování bude ze všeho nejhorší... :D Ale taky je to to nejdůležitější, takže na tom musím zapracovat, jestli to chci někam dotáhnout. 
To je asi tak všechno co jsem chtěla napsat. Teď se půjdu psychicky připravovat na učení...
Jen co napíšu jednu velkou písemku a oddechnu si, tak si hned naplánujeme 3 další. :/
Mám toho docela hodně, ale přece se nebudu učit o prázdninách! :D

Tak se mějte hezky, sportu zdar! :D

2 komentáře:

  1. Když nejsem doma, taky se většinou ke cvičení moc nemám, ale to je o zvyku. Cvičení se Shaunem miluju! Dřív jsem s ním cvičila snad každý den, ale teď už cvičím podle sebe. A 15 kg - zrovna dneska jsem si objednala nové činky a dost se na ně těším :).

    OdpovědětVymazat